Wat is Detachering? Hoe Moet Ik Het Omschrijven?
Wanneer een werknemer van het bedrijf toetreedt, zal nieuwe baas van de werknemer normaal verwijzen naar hem of haar als een "detachering." "Detachering" is een juridische term die alleen geeft de werknemer eerste positie. Het is niet een term die wordt gebruikt voor het beschrijven van de status van de werknemers binnen de organisatie.
De meeste bedrijven hebben een beleid in plaats het beperken van een detachering tot twee jaar. Echter, dit beleid vaak gebroken en medewerkers worden soms aangeduid als "detachering" over een langere periode. Sommige managers lijken de voorwaarden van een detacheringsovereenkomst anders dan anderen, dat een detachering voor een langere periode dan de periode van twee jaar maximum kunnen toestaan interpreteren.
Er zijn twee hoofdtypen van bedrijven die niet de limiet van twee jaar op detacheringen niet af te dwingen. Zij zijn de kleinere bedrijven en de grotere bedrijven.
Deze bedrijven vertrouwen op hun nieuwe medewerkers om hun bedrijf op te bouwen. Terwijl het bedrijf heeft de hulp van deze nieuwe medewerkers aan de grond te krijgen, hebben ze een beperkte hoeveelheid tijd met elke nieuwe werknemer en de noodzaak om hun aanwezigheid met hen, zodat blijken dat zij doorgaan met het werven van nieuwe klanten die misschien geïnteresseerd in het huren de werknemer die door de detachering aan hen werd verwezen.
De grotere bedrijven gebruiken de term detachering om de interactie tussen hun werknemers en het bedrijf de zakelijke praktijken te beschrijven. Bijvoorbeeld, kunnen ze verwijzen naar een nieuwe werknemer als een "detachering." Ze verwijzen vaak naar deze werknemer als de "nieuwe mens" of de "account manager."
Een nieuwe werknemer die deel uitmaakt van een detachering kan worden gebracht aan de klant relatie op te bouwen. Bijvoorbeeld, zou hij of zij werken met het bedrijf sales force om nieuwe klanten te ontwikkelen.
De individuele ingehuurd om de relatie met de klant kan de rest van zijn of haar carrière samen met het sales team te brengen om hulp te ontwikkelen en te onderhouden relaties met de klanten op te bouwen. Het feit dat hij of zij als een "detachering" wordt genoemd, betekent niet dat de taak van de bouw van de relatie met de klant wordt gedaan.
Een detachering kan ook verwijzen naar de mensen die worden doorverwezen naar het bedrijf. Hiermee bedoel ik de mensen die door de detachering ontvangers aan de onderneming wordt verwezen. De aan het bedrijf mensen worden aangeduid als de "verwijzingen."
Bij het verwijzen iemand aan het bedrijf, kan een manager verwijzen naar hem of haar als een "detachering," a "werven", of zelfs als de "verwijzing." Dit kan leiden tot verwarring en misverstanden tussen de manager en de verwijzingen, omdat veel verwijzers misschien niet begrijpen wat "detachering" betekent of hoe het van toepassing is op hun werk.
Na net een manager verwijzen naar de verwijzing in plaats van het verstrekken van een meer duidelijke definitie slecht is ondernemen en in strijd met de voorwaarden van de Human overeenkomst Resources. Het kan ook leiden tot verwarring voor de beoogde personen en de prejudiciële bedrijf.
In een zakelijke omgeving, een persoon, zoals een verwijzer, is geen werknemer en mag niet door de naam van een werknemer te worden verwezen. Re-branding de verwijzer naar de "werknemer" title match is de meest geschikte oplossing. Dit is de beste manier om potentiële verkeerde interpretatie of misverstanden tussen verwijzers en verwees individuen en verwees partijen te voorkomen.
Verwijzingen moeten op de juiste manier als "detachering" met de juiste documentatie en training te worden verwezen. Dit zal misverstanden te verminderen, zodat werknemers efficiënter te werken, en de werknemers te beschermen tegen onnodige angst en verwarring.